Det betyder Garantiordningen for Dem...

Alle medlemmer af Kolding Tømrermesterforening er medlem af Dansk Byggeri.

Dansk Byggeri's medlemmer er forpligtet til at levere veludført, solidt og forsvarligt håndværksarbejde.

Forbrugere har mulighed for at indbringe klager over arbejde, udført af Dansk Byggeri's medlemmer, til Byggeriets Ankenævn. Byggeriets Ankenævn drives i samarbejde med Forbrugerrådet.

Der kan klages over arbejdets kvalitet (mangler) og over arbejdets pris, hvis arbejdet er udført som overslags- eller regningsarbejde.

Hvornår er der brug for Dansk Byggeri
Hvis et Dansk Byggeri medlem ikke er i stand til at efterleve en afgørelse fra Byggeriets Ankenævn (på grund af død, konkurs, ophør eller lignende), træder Dansk Byggeri's GARANTI i kraft. Det samme gælder, hvis et medlem ikke vil følge en kendelse.

Dansk Byggeri's GARANTI er med andre ord en ekstra sikkerhed, når man skal have udført håndværksarbejde som privat forbruger.

Se mere på www.byggaranti.dk

Til forside